Recitale Aktorskie

Ewa Kuklińska

Ewa Kuklińska

 

EWA KUKLIŃSKA  – piosenkarka, aktorka, tancerka i choreograf, w swojej artystycznej ofercie posiada parę, różnych recitali. Są one wypadkową scenicznej wszechstronności Artystki, Jej nietuzinkowych upodobań muzycznych i rozmaitych oczekiwań Publiczności. Do najczęściej granych należą:

“Melodie Wielkiego Ekranu” – Podobnie jak każda, szanująca się wykonawczyni, Ewa Kuklińska, włącza do swojego repertuaru utwory pochodzące z repertuaru wielkich gwiazd. Zwłaszcza podgląda te, o podobnym do Jej emploi, czyli śpiewające i tańczące aktorki: Liza Minnelli, Marilyn Monroe, Jennifer Lopez itp. Stało się to receptą na stworzenie recitalu z muzyką filmową i musicalową.

“Lata dwudzieste, Lata trzydzieste” – Odkąd Ewa Kuklińska wystąpiła w filmie “Lata dwudzieste, Lata trzydzieste”, bardzo często kojarzona jest z elegancją i muzycznym stylem okresu międzywojennego. Sytuacja ta wymogła na Artystce przygotowanie recitalu, złożonego z tego typu evergreenów, pochodzących z repertuaru Orkiestry Glenna Millera, Hanki Ordonówny, Zuli Pogorzelskiej, Toli Mankiewiczówny itp. Całość uzupełniona jest piosenkami, specjalnie napisanymi do filmu, dla Pani Ewy. Ten koncert może mieć oprawę baletową i może być wzbogacony o udział tancerek w stylowych kostiumach retro.

“Miłość na pięciolinii” (jako, że większość piosenek traktuje o miłości) – Recital – koncert optymalny, bardzo różnorodny muzycznie i stylistycznie, zawierający wszystkie, najbardziej lubiane przez Panią Ewę utwory. Zarówno te, stworzone specjalnie dla Niej, m.in przez Wojciecha Młynarskiego, Jacka Cygana, Krzesimira Dębskiego, jak i dające pretekst do profesjonalnego tańca, przeboje w Jej interpretacji, znane z wykonań takich gwiazd jak Anastacia, Jennifer Lopez, Geri Halliwell, Madonna, Marilyn Monroe, Edith Piaf itd. Ponadto, piosenki kabaretowe, pióra chociażby Marii Czubaszek, we własnej choreografii, dające okazję do interakcji z Publicznością. Wszystko okraszone własną, dowcipną konferansjerką i spektakularnymi kostiumami scenicznymi.

Tytuły recitali można traktować jako umowne.
Repertuar, także może być labilny.
Artystka jest otwarta na wszelkie sugestie ze strony Organizatorów, dotyczące kontentu Recitalu.

 

Strona oficjalna

LEAVE A RESPONSE

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *